miercuri, 31 iulie 2013

Planuri de viitor

  De cateva zile tot visez la o calatorie in afara tarii si nimic nu m-ar putea impiedica daca nu as avea de dat inca niste examene .  Asa ca planurile mele de calatorie se muta undeva in viitor cam pe la anul asa sau daca nu voi mai strange destui bani pentru a razbuna si anul asta ,poate peste doi ani . 
   Visez la "write and travel" ,mi-ar place enorm sa fiu si eu parte dintre oamenii aia care fac asta ,imi place libertatea ,imi plac calatoriile desi in ultima perioada ,in ultimii ani, nu prea am mai facut si ma simt destul de inchisa in mediul asta si poate de aceea mi-ar place sa evadez pentru cateva luni ,macar, din locul asta ,ca am inceput sa cunosc fiecare fir de praf de pe fiecare strada pe care trec zi de zi .  Destul despre asta ,pana atunci planuiesc sa-mi mai exersez scrisul si engleza.  
    Pentru ca ideea mi-a venit destul de tarziu ,dupa inscrierile la facultati ,m-am hotarat sa dau la Litere in sesiunea de toamna ,cred ca m-ar ajuta destul de mult si probabil acolo voi castiga si curajul sau increderea,mai bine spus, de a-mi arata lumii creatile mele ,acum scriu ,dar nimic din ceea ce am scris nu am pus pe blog ,nu m-am simtit pregatita si nici nu cred ca sunt destul de buna ,asa ca abia astept sa evoluez .  :)

P.S. Iar parca dorintele mele nu erau suficiente ,am gasit si articolul de mai jos ,care m-a facut sa visez si sa-mi doresc din ce in ce mai mult sa am si eu "job-ul" asta . So...Dragi visatori ,poftiti : http://dojoblog.ro/2012/06/16/meseria-de-travel-writer/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu