vineri, 3 ianuarie 2014

Provocare

BuburuzaBia a lansat această provocare , iar eu m-am gandit sa-i raspund provocarii. E prima data cand fac asta asa ca fiti blanzi . :D

Cartea pe care o citesc acum se numeste "Amurgul gandurilor" de Cioran . Este o carte de dimensiunea unui caiet A5 , ce are coperta eleganta, de un negru mat , culoarea cotorului este portocaliu mat ,iar in ciuda faptului ca mie nu-mi place deloc aceasta culoare pe aceasta carte nu ma deranjeaza deloc , ba din contra ,face cartea sa para si mai interesanta. Titlul este scris tot cu porticaliu mat si este pozitionat putin mai sus de mijlocul copertii . Numele autorului , Cioran , fiind scris cu gri mat pe margine pe toata lugimea cartii, iar in jos ,la baza copertii, este scris cu alb numele editurii  . Pe coperta din spate este scris un citat al autorului . 

Dupa parerea mea coperta are legatura cu ceea ce contine cartea , autorul facand de multe ori referire la suferinta ceea ce ar putea fi reprezentata de negrul copertii , iar partea optimista ,care e putina putina inaceasta carte sa fie reprezentata de culoare portocaliu . In concluzie eleganta si simplitatea coperii este inspirata din eleganta si simplitatea continutului cartii .

Aici aveti si o imagine a cartii luata de pe Google :
( in realitatea cartea nu are acele mici puncte albe )

2 comentarii:

  1. ai facut o descriere foarte buna, cred ca e o carte care iti face cu ochiul cand te uiti la ea. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar si recunosc ca mi-a luat ceva timp pana sa ma apuc sa o citesc pentru ca imi era teama ca nu cumva sa sa fiu dezamagita de continut .
      Multumesc mult , eu nu pot aprecia cat de bine am facut descrierea pentru ca nu prea ma pricep la asa ceva . Oricum a fost ceva pe moment . Iti multumesc si pentru faptul ca mi-ai citit descrierea si pentru raspuns . :)

      Ștergere